کس طرح چھوٹے کاروبار ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ذریعے مضبوط ROI حاصل کر سکتے ہیں۔
چھوٹے کاروباروں کے لیے جو بڑی کمپنیوں کے خلاف مقابلہ کرنے کی
کوشش کر رہے ہیں، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی طرح کھیل کے میدان میں کوئی بھی چیز برابر نہیں
ہے۔ درحقیقت، مناسب مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے وقف چند اہم وسائل کے ساتھ، تلاش
کے انجنوں پر ایک چھوٹا کاروبار بہت بڑی کمپنیوں کے اوپر نمایاں کیا جا سکتا ہے۔
آپ کو مقابلے کے اوپر مقابلہ کرنے کی ضرورت ہے آپ کے ہدف کے سامعین
کے لیے بہترین ڈیجیٹل مواد اور اس مواد کی تاثیر کو ماپنے کا ایک طریقہ۔ سرمایہ
کاری پر واپسی (ROI) ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کے مواد کی
تاثیر کی پیمائش کرنے اور آپ کے چھوٹے کاروبار کے ROI کو بڑھانے کے لیے زیادہ موثر مواد تیار کرنے کی کلید ہے۔
روایتی اشتہارات کے برعکس جو ناپسندیدہ شرکاء کو پروڈکٹ خریدنے پر
مجبور کرنے کی کوشش کرتا ہے، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا مقصد ایسا مواد بنانا ہے جس کی
لوگوں کو ضرورت ہے اور عام طور پر چاہتے ہیں۔
تاہم، ڈیجیٹل مواد، اپیل کرتے ہوئے، بہت ساپیکش بھی ہے۔ مواد تیار
کرتے وقت، یہ جاننا آسان نہیں ہے کہ یہ کتنا بااثر ہوگا اور اس سے کتنا منافع
ہوگا۔ صحیح ٹولز کے ساتھ، آپ اپنے ڈیجیٹل مواد کی تاثیر کا تعین کرنے کے لیے ویب
سائٹ کے وزٹ جیسے میٹرکس کا استعمال کر سکتے ہیں، جو چیز غیر موثر ہے اسے ختم کر
سکتے ہیں اور اپنے مواد کو حقیقی وقت میں بہتر کر سکتے ہیں۔
آئیے آپ کو اپنے ڈالر کے لیے سب سے زیادہ کامیابی حاصل کرنے کے لیے
تین
ROI- مثبت ڈیجیٹل مارکیٹنگ ٹولز پر غور کریں۔
1.
ویب سائٹ کے ڈویلپرز کے لیے سکیما مارک اپ: چونکہ ہم
انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل تلاشوں پر انحصار کرتے ہیں، اس لیے سرچ انجن اس بات کا واحد تعین
کرنے والے ہیں کہ ہم صارفین کو قابل عمل طریقے سے مواد کیسے پہنچاتے ہیں۔ تاہم،
بہت زیادہ معلومات کی وجہ سے سرچ انجنوں کو رینگنا پڑتا ہے، کئی طریقے ہیں جن میں
سرچ انجن اس معلومات کو ظاہر کرنے کے لیے درجات کا تعین کرتے ہیں۔
سکیما مارک اپ، جسے سٹرکچرڈ ڈیٹا بھی کہا جاتا ہے، آپ کے ڈیجیٹل
مواد کی درستگی اور معیار کو سرچ انجنوں تک پہنچانے کا ایک طریقہ ہے۔ درحقیقت، سکیما
مارک اپ کو سرچ انجنوں کی زبان سمجھا جا سکتا ہے۔
اسکیما مارک اپ میں اصل مواد کے علاوہ ویب سائٹ کی معلومات، کمپنی
کی معلومات، اشاعت کی تاریخ اور بہت کچھ شامل ہے۔ یہ معلومات سرچ انجنوں کو مواد
کے معیار اور صارفین اور دیگر برانڈز کے ساتھ اس کے تعلق کو دریافت کرنے کی اجازت
دیتی ہے تاکہ اس کی درجہ بندی کو بہتر بنایا جا سکے۔
اہم مواد کی معلومات کو دھکیلنے اور کھینچنے کے ذریعے سرچ انجنوں
تک پہنچایا جاتا ہے۔ دھکا دینا مواد کے ڈویلپرز کی طرف سے ایک کارروائی ہے جہاں وہ
معلومات کا ایک ٹکڑا تلاش کے انجن کو بھیجتے ہیں جس کا جائزہ لیا جائے۔ کھینچنے میں
ایک ویب سائٹ یا کاروبار کے مواد کا براہ راست جائزہ لینے والا سرچ انجن شامل ہوتا
ہے۔
سکیما مارک اپ آگے بڑھانے کی ایک قابل عمل شکل ہے جس کے ذریعے آپ
کو اپنے مواد کے معیار، انٹرنیٹ پر ملتے جلتے مواد سے اس کے تعلق، اور اہم ROI پیدا کرنے کے لیے اس مواد کو بہتر بنانے کے طریقوں پر فوری تاثرات موصول
ہوتے ہیں۔
تصویر بشکریہ Pixabay۔
2.
گوگل مائی بزنس مارکیٹنگ: گوگل سرکردہ سرچ انجن ہے، اور یہ
کاروباروں کو اپنا نام ظاہر کرنے کے لیے دو گنا طریقہ پیش کرتا ہے۔ پہلا گوگل بزنس
لسٹنگ پروفائل کے ذریعے ہے جہاں لوگ آپ کے کاروبار اور اس کے بارے میں معلومات
تلاش کر سکتے ہیں۔ گاہک اس فہرست کی درجہ بندی اور جائزہ بھی لے سکتے ہیں۔
تاہم، آپ کے پاس کاروبار کی فہرست کا براہ راست انتظام نہیں ہے،
اور یہ صرف ایک مختصر جائزہ کے ساتھ کاروبار کو Google Maps میں شامل کرنا ہے۔ اس کے
بجائے، آپ کو Google My Business صفحہ بنانا چاہیے۔
Google
My Business کے اندر، آپ یہ بہتر بنا سکتے ہیں کہ آپ کے
کاروبار کو سرچ انجنوں پر کیسے دکھایا جاتا ہے اور Google آپ کے کاروبار کے بارے میں جو اہم معلومات اکٹھی کرتا ہے اس کا
جواب دے سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، Google کو
اپنے کاروبار کے بارے میں بنیادی معلومات کی فہرست بنانے کی اجازت دینے کے بجائے،
آپ اس بات کو نمایاں کر سکتے ہیں کہ آپ مقابلہ سے اوپر کیوں کھڑے ہیں اور ضروری
معلومات جیسے گھنٹے، رابطے کی معلومات اور انتظار کے جاری اوقات شامل کر سکتے ہیں۔
مزید برآں، آپ کارروائی کر سکتے ہیں اور اپنے چھوٹے کاروبار کے
بارے میں تبصروں اور جائزوں کا جواب دے سکتے ہیں۔ اور سب سے اہم بات، Google My Business کے ذریعے، آپ اپنی کاروباری ویب سائٹ کے لیے ٹریفک اور تلاش کی
کارکردگی کے بارے میں اہم معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ معلومات وہ جگہ ہے جہاں
گوگل میرا کاروبار میں مثبت ROI چمکتا ہے —
تجزیاتی ٹیب کو دیکھ کر، آپ جانتے ہیں کہ لوگ آپ کے کاروبار کو کہاں تلاش کرتے ہیں،
انہوں نے کیسے تلاش کیا، ان کا عمومی مقام، اور آپ حریفوں سے کیسے موازنہ کرتے ہیں۔
چونکہ یہ معلومات حقیقی وقت میں آسانی سے قابل پیمائش میٹرکس کے
ساتھ پیش کی جاتی ہیں، یہ فیصلہ کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے کہ آپ کا کاروبار
دوسروں کے مقابلے میں کتنا موثر ہے اور مختلف مارکیٹنگ مہموں کی افادیت۔
3.
ڈیجیٹل لسٹنگ: جب کہ گوگل میرا کاروبار کا صفحہ ویب ٹریفک
کو لانے اور جانچنے کے لیے ایک بہترین جگہ ہے، بہت سے کاروبار مقامی صارفین پر
انحصار کرتے ہیں، اور ان کی مارکیٹنگ کی کوششیں قریبی افراد کو نشانہ بناتی ہیں۔
مثال کے طور پر، شاید آپ ڈینبری میں ایک ریستوراں کے مالک ہیں۔ آپ
کے پاس ایک ویب سائٹ ہے اور ہر آن لائن کے درمیان اپنے ناظرین کو بہتر بنانے کے لیے
تجزیات کا استعمال کرتے ہیں۔ تاہم، آپ گریٹر ڈینبری کے علاقے میں متمرکز آبادی کو
نشانہ بنانا چاہتے ہیں۔ پچھلے سالوں میں، آپ اپنے آپ کو مزید قابل رسائی بنانے کے
لیے
Yellow Pages کا استعمال کریں گے۔ آج، آپ ڈیجیٹل لسٹنگ
استعمال کرتے ہیں۔
ڈیجیٹل لسٹنگ صارفین کی مدد کرتی ہے۔صنعتوں کے اندر کمپنیوں کو ان
کی ویب سائٹس کے لنکس کے ساتھ گروپ بنا کر متعلقہ خدمات تلاش کریں۔ جب لوگ کسی
کاروبار کی تلاش کرتے ہیں، جیسے کہ کھانے کی جگہ، گوگل اس صنعت کے اندر کاروبار کی
فہرست بنائے گا۔ صارفین اور کاروبار دونوں کے لیے اہم معلومات فوری طور پر دستیاب
ہیں۔
چونکہ آپ کی ویب سائٹ کا ایک لنک لسٹنگ میں شامل ہے، اس لیے آپ اپنی
فہرست کے لیے ROI کا اندازہ لگا سکتے ہیں کہ آپ اپنی
صنعت میں مقامی حریفوں سے کس طرح موازنہ کرتے ہیں۔ آپ اس بارے میں بھی قیمتی رائے
حاصل کرتے ہیں کہ صارفین آپ کے کاروبار کو کس طرح سمجھتے ہیں اور مقابلہ سے اوپر
اٹھنے کے لیے آپ کے مواد کو کیسے ایڈجسٹ کرنا ہے۔
ایک چھوٹا کاروبار شروع کرنا کبھی بھی آسان نہیں تھا اور اسے
برقرار رکھنے میں کامیاب ہونے کے لیے وقت، محنت اور مناسب علم درکار ہوتا ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ غیر شروع کرنے والوں کو تھوڑا سا خوفناک لگ سکتا
ہے، لیکن ایسا نہیں ہے۔ یاد رکھیں کہ کامیابی کی کلید یہ سمجھنا ہے کہ آپ کے مواد
کی افادیت کی پیمائش کیسے کی جائے اور ان پیمائشوں کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کیا
جائے۔
مائیکل سی ڈیوس ویسٹ پورٹ میں دی لیبیٹ گروپ میں تخلیقی کاپی رائٹر
ہیں۔
Post a Comment