ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں بزرگوں کو زیادہ مؤثر طریقے سے نشانہ بنانے کے
6 طریقے
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مہمات جو اپنے سینئر سامعین کو نظر انداز کرتی ہیں برانڈ کے سامعین اور مشغولیت کو بڑھانے کے اہم مواقع کو ختم کر سکتی ہیں۔
یہ بوڑھے بالغوں کو متعدد طریقوں سے ایک غیر استعمال شدہ بازار چھوڑ سکتا ہے۔
درحقیقت، پنٹیرسٹ سمیت سوشل میڈیا پر بھی بڑی ترقی ہوئی ہے، سرکردہ تلاشیں جیسے کہ "خانہ بدوش نارمل"۔
Pinterest صارف کی بنیاد میں توسیع جاری ہے، اور بالغ افراد حالیہ مہینوں میں 85% اضافے کے ساتھ خریداری کے لیے اس پلیٹ فارم کا استعمال کر رہے ہیں۔
کیا Pinterest اور دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر آپ کی موجودہ مہمات حقیقی طور پر پرانے سامعین تک پہنچ رہی ہیں؟
اگر نہیں، تو یہ توجہ کا مرکز ہونا چاہیے۔ پرانی نسلیں، جو کہ 50 سال یا اس سے زیادہ ہیں، صارفین کے اخراجات کا 51% بناتے ہیں اور ان میں تمام بالغوں کا 45% شامل ہوتا ہے۔
وہ نوجوان نسلوں سے زیادہ رقم خرچ کرتے ہیں، اور مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کو ان اعدادوشمار کی عکاسی کرنی چاہیے۔
یہاں، آپ بزرگوں کو مارکیٹ کرنے کے لیے کچھ بہترین طریقے اور طریقے
سیکھیں گے۔ ہم کچھ فرسودہ عمومیات کو بھی ختم کر دیں گے جو آپ کی موجودہ مارکیٹنگ
حکمت عملی کے پیچھے طریقہ کار کو متاثر کر سکتی ہیں۔
1. سینئر مارکیٹنگ صرف متاثر کن ہدف سازی
سے زیادہ ہے۔
یہ سچ ہے کہ بڑے پیمانے پر اثر انداز ہونے والے مواقع (خاندان کے ارکان، پیشہ ورانہ جاننے والے، مقامی خبریں، آف لائن سوچ رکھنے والے رہنما) سینئر مہمات سے حاصل ہونے والے نتائج کو دیکھتے وقت مارکیٹنگ کی صلاحیت کی ایک اضافی پرت پیش کرتے ہیں۔
تاہم، مسئلہ یہ ہے کہ توجہ کو مطلوبہ 60+ عمر کے گروپ سے باہر نہیں جانا چاہیے بلکہ اس توجہ کو بڑھانے کے نتیجے میں اس کو بڑھانا اور اس کی حمایت کرنا چاہیے۔
'بالغوں' میڈیا کے استعمال اور رویوں کی رپورٹ 2020/21' میں آف کام کے تازہ ترین نتائج کے مطابق:
55-64s میں سے:
86% اسمارٹ فون استعمال کرتے ہیں۔
94% گھر بیٹھے انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔
70% درست طریقے سے گوگل پر اشتہارات کی شناخت کرتے ہیں۔
73% کے پاس سوشل میڈیا پروفائل ہے۔
65+ میں سے:
55% اسمارٹ فون استعمال کرتے ہیں۔
77% گھر پر انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔
58% درست طریقے سے گوگل پر اشتہارات کی شناخت کرتے ہیں۔
59% کے پاس سوشل میڈیا پروفائل ہے۔
مارکیٹرز کے طور پر یہ ہمیں کیا بتاتا ہے کہ موبائل، ایس ایم ایس، اور اسمارٹ فون مارکیٹنگ کے ذریعے پرانے سامعین تک براہ راست رسائی ہے۔
YouTube مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لیے بھی پرانے سامعین بڑھ رہے ہیں۔
جبکہ موبائل ٹیکنالوجی پر انحصار سامعین کی ہدف شدہ عمر (بنیادی طور پر 65 سال سے زیادہ) کے ساتھ کم ہو جاتا ہے، موبائل فون، ٹیبلیٹ، کمپیوٹر، اور دیگر ٹیکنالوجی اب بھی زیادہ ہیں اور ہر سال بڑھ رہی ہیں۔
مارکیٹرز کے طور پر، یہ براہ راست صارفین پر مارکیٹنگ کا زور بڑھاتا ہے (اور اثر انداز کرنے والے پر آخری شخص کو ترجیح دینا)۔
عملی طور پر، اس کا مطلب یہ ہے کہ AMP مواد کے متبادل، موبائل فرسٹ مواد کی
ذہنیت، روایتی موبائل آپٹیمائزیشن، اور متعلقہ اقدامات سینئر مارکیٹنگ کے لیے اتنے
ہی موثر ہیں جتنے کہ وہ دیگر آبادیات کے لیے ہیں۔
2. بزرگ زیادہ وفادار ہوتے ہیں اور دریافت
کرنے کے امکانات کم ہوتے ہیں۔
آف کام کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ:
"اگرچہ 55+ سال کی عمر کے انٹرنیٹ صارفین کے پاس سوشل میڈیا پروفائل رکھنے، یا میسجنگ سائٹس یا ایپس استعمال کرنے کا امکان سب سے کم تھا، لیکن اکثریت دونوں کو استعمال کر رہی تھی، اور چار میں سے تین سے زیادہ استعمال کر رہے تھے۔"
مارکیٹرز کے لیے، یہ سب سے پہلے بزرگ آبادی کو برانڈز، مواد اور بصیرت کی تعلیم دینے اور پیش کرنے کی ضرورت کو بڑھاتا ہے۔
اضافی ترغیب یہ ہے کہ 90% سینئر لوگ آپ کو اپنے ڈیجیٹل 'گو ٹو' کے طور پر رکھیں گے، یہ فراہم کرتے ہوئے کہ آپ پہلے ان کی معلوماتی ضروریات میں ان کی مدد کریں۔
بزرگ نئے اور اہم رجحانات سے باخبر رہنے کے لیے برانڈز کے بارے میں جاننے کے لیے تیار ہیں۔
جیسا کہ آپ توقع کریں گے، اس مقصد کو حاصل کرنے کے بہت سے طریقے ہیں، اور ان میں سے کچھ جو میں نے سالوں میں سب سے زیادہ موثر دیکھے ہیں ان میں شامل ہیں:
کمیونٹی کے وسائل اور طرز زندگی کے مرکز۔
مقام پر مبنی اور مقامی متعصب مواد۔
مفت ٹولز، ٹپس، اور مشورہ۔
آف لائن اور آن لائن ہموار صارف کے سفر میں اضافہ۔
ڈیجیٹل آسان بنانا اور مارکیٹنگ چینلز کے درمیان نقطوں کو بہتر طور
پر شامل کرنا۔
ڈسکاؤنٹ فوکس اور ٹیلی فون کال ٹو ایکشن (CTA) کو شامل کیا گیا۔
تعلیمی اور معلوماتی مواد پر دوبارہ مارکیٹنگ میں اضافہ۔
3. تجربات سب سے اہم ہیں۔
دلچسپ بات یہ ہے کہ تلاش کے کچھ تازہ ترین رجحانات، جیسے مواد کو ذاتی نوعیت کا بنانا، صارف کی مرضی کے مطابق سفر کرنا، اور صارف کے تجربے کو تیار کرنا، بوڑھے سامعین پر اثر انداز ہونے کی سب سے اہم صلاحیت رکھتے ہیں۔
جب آپ ٹارگٹڈ سامعین کی تلاش پر توجہ مرکوز کرتے ہیں، تو ان سامعین تک مؤثر طریقے سے پہنچنا آسان ہوجاتا ہے۔
پرانے سامعین کسٹمر سروس، ذاتی رابطے، اور روایتی بات چیت کو زیادہ عزت کے ساتھ دیکھتے ہیں۔
ایک بار جب وہ محسوس کرتے ہیں کہ کمپنی کی طرف سے انہیں سنا اور ان کی قدر کی جاتی ہے، تو وہ اس تجربے کو شیئر کرنے اور اسے دہرانے کے لیے مزید حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔
بہت سے مؤثر طریقے ہیں جو آپ اپنی مارکیٹنگ مہمات میں شامل کر سکتے ہیں، جیسے:
آف لائن اور آن لائن صارف کے سفر کے درمیان فرق کو ختم کرنا۔ واضح
اقدامات کے ساتھ مارکیٹنگ کے پیغام رسانی کو ہضم کرنا آسان ہے۔
CTAs
کا استعمال کرنا جیسے سنگل کلک ایکشنز یا کال یا میسج
کرنے کی ترغیب دینا۔
اعتماد پیدا کرنے میں مدد کے لیے آپ کے برانڈ سے محبت کرنے والے
صارفین کے تاثرات کا اشتراک کرنا۔
فوائد اور پیغام کو واضح کرنے کے علاوہ مخصوص کارروائی کو ذہن میں
رکھنا چاہیے۔
4. تعلیمی عمل میں سرمایہ کاری میں اضافہ کریں۔
آن سائٹ اور بیرونی طور پر مواد کی جگہ کا تعین اور پروموشن کے ذریعے، پرانے سامعین کو معلومات کی تلاش اور خریداری کے پورے عمل میں اضافی وضاحت، وضاحت اور عمومی رہنمائی کی ضرورت ہوتی ہے۔
وقت بچانے کے بہت سے تصورات ہیں (آن لائن بینکنگ پر غور کریں) جو مثبت طور پر 60+ آبادی کو دوسرے عمر کے گروپوں کے مقابلے میں زیادہ مدد اور متاثر کر سکتے ہیں۔
تاہم، جگہ جگہ اضافی رکاوٹیں (تبدیلی سے نفرت، انٹرنیٹ کی حفاظت کے بارے میں غلط فہمیاں، آف لائن بات چیت کا تجربہ حاصل کرنے کی خواہش) اکثر انہیں کارروائی کرنے سے روکتی ہیں۔
آن لائن اور آف لائن صارف کے سفر کو مربوط کرنے سے اس مسئلے پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے، جیسا کہ روایتی آف لائن پرنٹ میں اضافی نمائش، جیسے:
مقامی کاغذات۔
گھریلو معلومات کے قطرے/فلائر۔
آف لائن CTAs ڈرائیونگ آن لائن اور ٹیلی فون ایکشن۔
5. یوٹیوب کے ذریعے بزرگوں کو نشانہ بنائیں
پرانے سامعین تک پہنچنے کے لیے ویڈیوز اور YouTube بہترین طریقے ہو سکتے ہیں۔ گوگل کا کہنا ہے کہ:
تین میں سے ایک بومرز کا کہنا ہے کہ وہ کسی پروڈکٹ یا سروس کے بارے
میں جاننے کے لیے یوٹیوب کا استعمال کرتے ہیں۔
دوسری نسلوں کی طرح، Baby Boomers بھی
باخبر رہنے کے لیے YouTube پر
TV recaps، ہائی لائٹس اور اپنے پسندیدہ شوز دیکھ رہے
ہیں۔
68% بومرز کا کہنا ہے کہ وہ تفریح کے لیے YouTube ویڈیوز دیکھتے ہیں۔
تو مارکیٹنگ ٹیموں کے لیے اس کا کیا مطلب ہے؟
جب سینئر مارکیٹنگ کی سرگرمیوں کی بات آتی ہے تو ویڈیو زیادہ بھاری بوجھ اٹھا سکتی ہے۔
تصورات کی وضاحت کے لیے ویڈیو مواد کا استعمال، ٹیکنالوجی کو بے نقاب کرنا، اور صارف کی سرگرمی میں مطلوبہ تبدیلی کو ترجیح دینا چاہیے۔
ویڈیوز کے ذریعے، برانڈز پرانے سامعین کے ساتھ اعتماد پیدا کر سکتے
ہیں، ریوڑ کی ذہنیت کی حوصلہ افزائی کر سکتے ہیں، اور آف لائن اور آن لائن صارف کے
سفر کے درمیان فرق کو ختم کر سکتے ہیں۔
6. نسلی اقدار کو سمجھیں۔
اب پہلے سے کہیں زیادہ، ان لوگوں کی اقدار اور دلچسپیوں کو سمجھنا بہت ضروری ہے جن کی آپ مارکیٹنگ کر رہے ہیں، بشمول بزرگ۔
جب مارکیٹرز اس بات پر غور کرنے کے لیے وقت نکالتے ہیں کہ ان کے صارفین کے ساتھ سب سے زیادہ کیا چیز گونجتی ہے، تو اس سے برانڈ کے ساتھ اعتماد اور مشغولیت پیدا کرنے میں مدد ملتی ہے۔
اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں تمام نسلوں تک پہنچنا اور ہر مہم کے منتخب کردہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم اور مطلوبہ سامعین کی بنیاد پر ہر سامعین تک اپنے پیغام میں ترمیم کرنا ضروری ہے۔
اگرچہ یہ سب سے پہلے مشکل لگ سکتا ہے، برانڈز کے لیے اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی پر توجہ مرکوز کرنے کے لیے کچھ مشترکات ہیں۔
بزرگوں میں ایمانداری، صداقت، تعلق، اور دوسرے بالغوں کی طرح محنت کرنے کی وہی قدریں ہوتی ہیں۔
یہ وسیع پیمانے پر قابل تعریف اقدار ہیں جن کے ساتھ برانڈز ہم آہنگ ہو سکتے ہیں اور اس وجہ سے وسیع تر سامعین تک پہنچ سکتے ہیں۔
نتیجہ
پرانی نسلیں پہلے سے کہیں زیادہ انٹرنیٹ کا استعمال کرتی ہیں اور مارکیٹنگ کا ایک بہت بڑا (اور نسبتاً غیر استعمال شدہ) موقع پیش کرتی ہیں۔
تاہم، مارکیٹنگ ٹیموں کو اس کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے پرانے سامعین پر اثر انداز کرنے والوں سے زیادہ کو نشانہ بنانے کی ضرورت ہے۔
انٹرنیٹ کے ساتھ 65 سال سے زیادہ عمر کے نصف سے زیادہ بالغوں کے پاس سوشل میڈیا پروفائل ہے، اور تین چوتھائی سے زیادہ گھر پر انٹرنیٹ کو فعال طور پر استعمال کرتے ہیں، جس سے مارکیٹنگ کے بے شمار مواقع پیدا ہوتے ہیں۔
سوشل میڈیا اور YouTube آپ کے برانڈ کے بارے میں ممکنہ بزرگ صارفین کے ساتھ جڑنے اور مطلع کرنے کے بہترین راستے ہیں۔
مارکیٹرز کے لیے آسان مواقع منتظر ہیں، جیسے کہ مارکیٹنگ کیلنڈر کو زیادہ سے زیادہ کرنا؛ 25 اگست کو، مثال کے طور پر، یہ سینئر سٹیزنز ڈے ہے – اپنے بوڑھے سامعین تک پہنچنے کا بہترین وقت۔
پرانے سامعین ایک غیر استعمال شدہ اور کم استعمال شدہ مارکیٹ ہیں
جو ان سے جڑنے اور ان کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے تجربے کو تیار کرنے کے طریقے
کو سمجھنے کی تھوڑی سی کوشش کے ساتھ، پرعزم اور وفادار صارفین حاصل کر سکتے ہیں۔
Post a Comment