7 وجوہات ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے فوائد صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والے
ڈیجیٹل مارکیٹنگ نے لوگوں کے اپنے کاروبار، مصنوعات اور خدمات کی
مارکیٹنگ کے انداز میں واقعی انقلاب برپا کر دیا ہے۔ آپ دنیا میں کہیں بھی اپنے
ممکنہ کلائنٹ تک آسانی کے ساتھ پہنچ سکتے ہیں۔ دوسرے شعبوں کی طرح صحت کی دیکھ
بھال بھی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کو اپنا رہی ہے۔ صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والے، خواہ
وہ ہسپتال ہو یا فرد، نے اپنے مریضوں کو ڈیجیٹل میڈیا پلیٹ فارم کے ذریعے اپنی
خدمات پیش کرنا شروع کر دی ہیں، ان کی صحت کی دیکھ بھال کی ضروریات میں ان کی مدد
کی ہے۔
مزید برآں، یہ صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والوں کو نئے مریضوں کو
راغب کرنے اور اپنے برانڈ کی رسائی کو بڑھا کر اپنے آپریشنز کو بڑھانے میں بھی مدد
کر رہا ہے۔
یہ پہلی نظر میں ایسا نہیں لگ سکتا ہے، لیکن ایک تجربہ کار ڈیجیٹل
مارکیٹنگ فرم کی خدمات حاصل کرنا صرف آپ کو ٹولز کی ایک وسیع رینج تک رسائی فراہم
کرنے سے زیادہ کرتا ہے جو آپ کو اپنی آن لائن موجودگی کو بہتر بنانے کی اجازت دیتا
ہے۔ یہ آپ کو سرچ انجنوں اور سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی طاقت سے فائدہ اٹھانے میں
مدد کرتا ہے۔ آپ کو کسی ایسی چیز پر قیمتی وسائل ضائع کرنے کے بارے میں فکر کرنے کی
ضرورت نہیں ہے جسے تیار کرنے میں مہینوں، اگر سال نہیں تو لگ سکتے ہیں۔ اس کے
بجائے، آپ اپنے ڈومین کے دیگر پہلوؤں پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں جب کہ کوئی اور
شروع سے ختم ہونے تک ہر چیز کا خیال رکھتا ہے۔
بہت سی کمپنیاں صحت کی دیکھ بھال کے شعبے کو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی
خدمات پیش کرتی ہیں۔ وہ اپنے مریض کی بنیاد کو بڑھانے کے لیے حکمت عملی بناتے اور
ان پر عمل درآمد کرتے ہیں۔ بس ان کے پورٹ فولیو کو دیکھیں اور اپنی ضرورت اور
خواہش کے مطابق بہترین کا انتخاب کریں۔ مثال کے طور پر، ہیلتھ کیئر ڈیجیٹل مارکیٹنگ
ایجنسی پریوینشن ڈیجیٹل ایک ایسی فرم ہے جو جانتی ہے کہ واقعی ایک مؤثر ڈیجیٹل
مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنانے کے لیے اسے کیا کرنا پڑتا ہے۔ وہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ
مہمات کے ماہر ہیں۔
یہاں 7 وجوہات ہیں جن کی وجہ سے آپ کو آج ہی شروع کرنا چاہئے:
1. آپ مزید لوگوں تک پہنچ سکتے ہیں۔
اوسط امریکی ہر ہفتے 10 گھنٹے سے زیادہ آن لائن گزارتا ہے، جس کا
مطلب ہے کہ وہاں لاکھوں اور لاکھوں ممکنہ کلائنٹس ہیں جو آپ کی خدمات سے فائدہ
اٹھا سکتے ہیں۔ جب تک آپ ان تک پہنچنے کا راستہ تلاش کر سکتے ہیں، آپ ان امکانات
کو ادائیگی کرنے والے صارفین میں تبدیل کر سکتے ہیں۔ آپ کی مارکیٹنگ کی کوششیں بھی
زیادہ ہدف ہوں گی کیونکہ آپ صرف افراد کو ان کے مقام اور آبادی کی بنیاد پر نشانہ
بنائیں گے۔ آپ ان لوگوں کے لیے اشتہارات میں پیسہ ضائع نہیں کریں گے جو بہت دور
رہتے ہیں یا آپ کے ہدف سے باہر رہتے ہیں، آپ کا وقت اور پیسہ بچتا ہے۔
2. آپ کو جسمانی اشتہاری اخراجات کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
اگرچہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے لیے کچھ پیشگی سرمایہ کاری کی ضرورت ہوتی
ہے، لیکن جب آپ روایتی طریقوں پر انحصار کر رہے ہوتے ہیں تو اپنے اخراجات کو
کنٹرول کرنا آسان ہوتا ہے۔ خوش قسمتی سے، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کو کسی جسمانی اثاثوں کی
ضرورت نہیں ہے۔ آپ کو بس اس پلیٹ فارم کی ادائیگی کرنی ہے جسے آپ استعمال کرنا
چاہتے ہیں، پھر اپنے اشتہارات چلائیں۔ چونکہ کوئی جسمانی مصنوعات شامل نہیں ہیں،
آپ مینوفیکچرنگ لاگت پر پیسہ بچائیں گے۔ اس کے علاوہ، آپ کو ہینڈ آؤٹ بنانے یا
فلائر پرنٹ کرنے میں وقت نہیں گزارنا پڑے گا۔ یہ پورا عمل تیز اور سستا ہے، جو آپ
کی مالیات میں کوئی خاص کمی ڈالے بغیر آپ کی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کو بڑھانے
میں مدد کرتا ہے۔
3. آپ ریئل ٹائم میں نتائج کو ٹریک کر سکتے ہیں۔
جب آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں سرمایہ کاری کرتے ہیں، تو آپ فوراً
نتائج کی پیمائش کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ انسٹاگرام پر کوئی مہم چلاتے
ہیں، تو آپ دیکھ سکتے ہیں کہ کتنے لوگ آپ کی پوسٹ دیکھتے ہیں اور اس کے ساتھ مشغول
ہوتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ یہ تعین کرنے کے لیے کسٹمر کے رویے کو بھی ٹریک کر سکتے ہیں
کہ آیا وہ آپ کا اشتہار دیکھنے کے بعد آپ کی ویب سائٹ پر گئے یا نہیں۔ اگر ایسا
ہوتا ہے، تو آپ جان جائیں گے کہ مہم کامیاب رہی، اور آپ مستقبل میں اس عمل کو دہرا
سکتے ہیں۔
4. آپ لوگوں کے ساتھ گہری سطح پر رابطہ قائم کر سکتے ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ساتھ، آپ اپنے سامعین تک پیغام پہنچانے کے لیے
متن، تصاویر اور ویڈیو استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو اپنی شخصیت کو ظاہر کرنے اور
اپنے ممکنہ گاہکوں کے ساتھ گہرائی سے جڑنے کی اجازت دیتا ہے۔ اگرچہ روایتی اشتہاری
طریقے سیلز پچز اور آپ کی خدمات کو آگے بڑھانے پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں، ڈیجیٹل
مارکیٹنگ آپ کو اپنے سامعین کو قدر کی پیشکش کرنے اور انہیں قدر کا احساس دلانے کی
اجازت دیتی ہے۔ اس سے آپ کو اعتبار اور اعتماد قائم کرنے میں مدد ملتی ہے، جب آپ
نئے گاہکوں کو راغب کرنے کی کوشش کر رہے ہوتے ہیں تو یہ دونوں اہم ہیں۔ آپ کال ٹو
ایکشن شامل کرکے اپنی تبادلوں کی شرح کو بھی بہتر بنا سکتے ہیں جو لوگوں کو آپ سے
رابطہ کرنے یا آپ کی ویب سائٹ دیکھنے کی ترغیب دیتے ہیں۔
5. آپ بہت زیادہ رقم خرچ کیے بغیر عالمی سامعین تک پہنچ سکتے ہیں۔
چونکہ آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا استعمال کرتے ہوئے عالمی سامعین تک
پہنچ سکتے ہیں، اس لیے اب آپ خود کو مقامی سامعین تک محدود نہیں رکھیں گے۔ اگر آپ
اپنے کاروبار کو کسی دوسرے ملک یا براعظم تک پھیلانا چاہتے ہیں تو آپ بہت زیادہ
رقم خرچ کیے بغیر ان لوگوں تک پہنچ سکتے ہیں۔ زیادہ سے زیادہ پیسہ بچانا اور اسے
دوسرے ضروری معاملات پر خرچ کرنا ہمیشہ اچھا ہوتا ہے جن سے آپ نمٹنا چاہتے ہیں۔ ڈیجیٹل
مارکیٹنگ آپ کو یہ موقع فراہم کرتی ہے۔
6. ضرورت کے مطابق اوپر اور نیچے کی پیمائش کرنا آسان ہے۔
زیادہ تر ڈیجیٹل مارکیٹنگ مہمات کو ضرورت کے مطابق اوپر اور نیچے
کرنا آسان ہے۔ چونکہ آپ ہر مہم کے لیے ایک بجٹ مقرر کر سکتے ہیں اور اس کے مطابق
اپنے اشتھاراتی اخراجات کو ایڈجسٹ کر سکتے ہیں، اس لیے آپ کو مہنگی غلطی کرنے کی
فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کی تبادلوں کی شرح کم ہو گئی
ہے، تو آپ اپنے اشتھاراتی اخراجات میں اضافہ کر سکتے ہیں جب تک کہ آپ کو بہتر
نتائج نظر نہ آئیں۔ اسی طرح، اگر آپ کے پاس پیسے کم ہونے لگتے ہیں، تو آپ اپنے
اشتھاراتی اخراجات کو کم کر کے فنڈز خالی کر سکتے ہیں جسے آپ کہیں اور استعمال کر
سکتے ہیں۔ یہ لچک آئی ڈی ہے۔تیزی سے بڑھنے والے کاروبار یا مستقبل میں عارضی دھچکے
کا سامنا کرنے والے کاروبار کے لیے eal۔
7. ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی پیمائش کرنا آسان
ہے۔
آپ آسانی سے اپنی ڈیجیٹل مارکیٹنگ مہمات کی پیمائش کر سکتے ہیں اور
جان سکتے ہیں کہ آپ کی کوششیں کتنی موثر ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ اپنی ویب سائٹ پر
ٹریفک کی نگرانی کر سکتے ہیں اور ٹریک کر سکتے ہیں کہ تبدیلیاں کہاں سے آ رہی ہیں۔
آپ ان لوگوں کی تعداد کی بھی نگرانی کر سکتے ہیں جو آپ کی ای میل لسٹ کے لیے سائن
اپ کرتے ہیں، آپ کا پروڈکٹ دیکھتے ہیں، یا اپنا رابطہ فارم پُر کرتے ہیں۔ اس سے آپ
کی آن لائن مارکیٹنگ کی مہمات کتنی اچھی طرح سے کام کر رہی ہیں اس میں قیمتی بصیرت
فراہم کرتی ہے۔ آپ مہم کا اندازہ لگا سکتے ہیں اور اسے اپنی مرضی کے مطابق تبدیل
کر سکتے ہیں۔
آخری الفاظ
ڈیجیٹل مارکیٹنگ نئے صارفین کو راغب کرنے اور اپنے کاروبار کو وسعت
دینے کا سب سے سستا طریقہ ہے، چاہے آپ صحت کی خدمات فراہم کریں، قانونی خدمات، یا
کوئی اور خدمت۔ SEO، سوشل میڈیا، اور مواد کی
مارکیٹنگ کے امتزاج کو نافذ کرکے، آپ اپنے اہداف کو تیزی سے حاصل کر سکتے ہیں اور
زیادہ قیمتی کلائنٹس حاصل کر سکتے ہیں۔ صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والوں کے لیے،
ڈیجیٹل مارکیٹنگ اس سے بھی زیادہ اہم ہے کیونکہ یہ آپ کو اپنے مریض کی بنیاد کو
بڑھانے اور ان مریضوں تک پہنچنے کی اجازت دیتی ہے جو دور دراز کے علاقوں میں رہتے
ہیں اور ان کے پاس صحت کی دیکھ بھال کے فوائد حاصل کرنے کے لیے بڑے شہروں کا سفر
کرنے کا بہت کم ذریعہ ہے۔
Post a Comment