12 ڈیجیٹل مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی اور چھوٹے کاروباروں کے لیے تجاویز
اگر آپ چھوٹے کاروبار کے مالک ہیں، تو آپ کو اپنی کمپنی کو بڑھانے میں مدد کے لیے مواد کی مارکیٹنگ پر غور کرنا چاہیے۔ ڈیجیٹل مواد کی اہمیت کو بڑھاوا نہیں دیا جا سکتا۔ درحقیقت، اوسطاً فرد روزانہ تقریباً 7 گھنٹے آن لائن مواد استعمال کرنے میں صرف کرتا ہے۔
مواد کی مارکیٹنگ کے لیے آپ کے چھوٹے کاروبار کا نقطہ نظر آپ کو اپنے ممکنہ کلائنٹس تک پہنچنے، برانڈ بیداری بڑھانے، اور ایک صنعتی سوچ کے رہنما کے طور پر شہرت قائم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ مواد کی مارکیٹنگ کے لیے چھوٹی فرموں کے لیے بڑے مارکیٹنگ کے اخراجات کی ضرورت نہیں ہے۔ اب آپ کو صرف مناسب حکمت عملیوں پر عمل کرنا ہے اور قیمتی مواد تیار کرنا ہے۔ اس سے سرمایہ کاری پر بہت بڑا منافع ہو سکتا ہے۔
میں اس مضمون میں چھوٹے کاروباروں کے لیے مواد کی مارکیٹنگ شروع
کرنے کے بارے میں آپ کو جاننے کے لیے درکار تمام چیزوں کا احاطہ کروں گا۔ مارکیٹنگ
میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے، ان آزمائی ہوئی اور درست تکنیکوں اور تجاویز کا
استعمال کریں۔
مواد کی مارکیٹنگ کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتی ہے؟
تو، مواد کی مارکیٹنگ کیا ہے، بالکل؟ مواد کی مارکیٹنگ آپ کے ہدف کے سامعین کو اعلی معیار کا مواد تیار کرنے اور فراہم کرنے کی حکمت عملی ہے۔ روایتی اشتہارات کے برعکس، مواد کی مارکیٹنگ کا مقصد آپ کے سامعین کو کچھ خریدنے پر آمادہ کرنا نہیں ہے۔ بلکہ، اس کا مقصد مفید، متعلقہ مواد فراہم کرنا ہے جو آپ کے ہدف کے سامعین کو دلچسپ یا مفید لگے گا۔
یہ سب اس قسم کے مواد کی پیشکش پر آتا ہے جسے آپ کے ہدف کے سامعین تلاش کر رہے ہیں۔ آپ جو مواد تیار کرتے ہیں اس کا تعلق آپ کی پیش کردہ مصنوعات یا خدمات سے ہونا چاہیے۔ مواد پوسٹ کرتے وقت آپ کا مجموعی مقصد نئے گاہک حاصل کرنا، اپنی رسائی کو بڑھانا اور اپنے سامعین کو گاہک بننے کی ترغیب دینا ہے
جب ہم "مواد" کے بارے میں بات کرتے ہیں تو ہم مختلف اشیاء کا حوالہ دے سکتے ہیں۔ مواد کی مارکیٹنگ کا نقطہ نظر عام طور پر تحریری بلاگ مواد پر مرکوز ہوتا ہے۔ ویڈیو، سوشل میڈیا مواد، ای بکس، آن لائن کوئز، پوڈکاسٹ، انفوگرافکس، اور بہت کچھ مواد کی مارکیٹنگ کی تمام مثالیں ہیں۔
جب چھوٹے کاروباری مواد کی مارکیٹنگ کی بات آتی ہے تو یہ سب آپ کے
ہدف کے سامعین کے لئے صحیح مواد فراہم کرنے پر آتا ہے۔ آپ کا کاروبار پھلے پھولے
گا کیونکہ آپ کا مواد زیادہ مقبول اور مفید ہوتا جائے گا۔
چھوٹے کاروباروں کے لیے مواد کی مارکیٹنگ کے کیا فوائد ہیں؟
ایک چھوٹے کاروبار کے مالک کے طور پر، آپ شاید سوچ رہے ہوں گے کہ کیا مواد کی مارکیٹنگ کا منصوبہ تیار کرنے کے لیے وقت اور کوشش کے قابل ہے۔ اگر آپ آن لائن صارفین کو راغب کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اعلیٰ معیار کا مواد تیار کرنے پر توجہ دینی چاہیے۔
مواد کی مارکیٹنگ نئے کلائنٹس کو راغب کرنے اور انٹرنیٹ پر لیڈز پیدا کرنے میں آپ کی مدد کرے گی۔ اگر آپ ایسا مواد بناتے ہیں جس میں آپ کے ہدف والے سامعین کی دلچسپی ہو، تو وہ آپ کی کمپنی میں جانے سے پہلے اسے ابتدائی طور پر تلاش کریں گے۔ آپ کے پروڈکٹ یا سروس کی قدر کو اجاگر کرنے کے علاوہ، موثر مواد کی مارکیٹنگ آپ کو سیلز بڑھانے میں مدد دے سکتی ہے۔
ایک چھوٹی فرم کے طور پر آپ کے سامعین کی بڑی تعداد نہیں ہوسکتی ہے۔ اگر آپ مقبول مواد تیار کرتے ہیں، تو آپ اپنی رسائی کو بہت زیادہ بڑھا سکیں گے۔ اعلی معیار کا مواد آپ کے سامعین کو مشغول کرے گا، جس کے نتیجے میں وفاداری اور آمدنی میں اضافہ ہوگا۔ اچھی مواد کی مارکیٹنگ آپ کے امکانات اور صارفین کو قدر فراہم کرتی ہے، جس سے تعلقات بہتر ہوتے ہیں اور اعتماد پیدا ہوتا ہے۔
چھوٹے کاروبار کم قیمت پر بڑے ہدف والے سامعین تک پہنچنے کے لیے
مواد کی مارکیٹنگ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ہو سکتا ہے آپ کے ہدف کے سامعین کے لیے
بہترین مواد بنانے میں آپ کو کچھ خرچ نہ ہو، لیکن یہ آپ کو بہت زیادہ گاہک لا سکتا
ہے۔ اگر صحیح طریقے سے کیا جائے تو، چھوٹے کاروباری مواد کی مارکیٹنگ سرمایہ کاری
پر بہت بڑا منافع فراہم کر سکتی ہے۔
12 مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی اور چھوٹے کاروباروں کے لیے تجاویز
مواد کی مارکیٹنگ آپ کے چھوٹے کاروبار کے لیے آپ کی ویب سائٹ پر نئی
ٹریفک لانے کے لیے سب سے موثر حکمت عملیوں میں سے ایک ہو سکتی ہے۔ یہاں 12 سرفہرست
مواد کی مارکیٹنگ کے خیالات اور چھوٹے کاروباروں کے لیے تجاویز ہیں جو آپ کو شاندار
مارکیٹنگ کے نتائج حاصل کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔
1. اپنی ٹارگٹ مارکیٹ کو پہچانیں۔
مواد کی مارکیٹنگ کا ایک کامیاب منصوبہ ہر کسی کو نشانہ نہیں بناتا ہے۔ اس سے پہلے کہ آپ مواد تیار کرنا شروع کریں، آپ کو اس بات کا بہت واضح خیال ہونا چاہیے کہ آپ کے ہدف والے سامعین کون ہیں۔ یہ اپنی مرضی کے مطابق، متعلقہ مواد تیار کرنے کے لیے درکار ہے جو آپ کے ہدف کے سامعین کو دلکش لگے گا۔ اپنے ٹارگٹ سامعین کو سمجھنا اس بات کا تعین کرنے کے لیے بھی بہت اہم ہے کہ کن چینلز پر آپ کا مواد تقسیم کرنا ہے اور کن مواد کو ترجیح دینا ہے۔
ایسا کرنے کے لیے، اپنے موجودہ صارفین کو دیکھ کر شروع کریں۔ انہیں کس قسم کی پریشانیاں یا سوالات تھے؟ انہوں نے آپ کو کیسے ٹریک کیا؟ ان کے شوق کیا ہیں؟ خصوصیات کی ایک فہرست بنائیں جو آپ کے ہدف کی مارکیٹ کو نمایاں کرتی ہیں، اور ہر ممکن حد تک وضاحتی بنیں۔ اس سے آپ کو اس بات کا تعین کرنے میں مدد ملے گی کہ انہیں کس قسم کی معلومات فائدہ مند پائیں گی۔
آپ اپنے مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز سے آبادیاتی معلومات بھی جمع کر سکتے ہیں۔ Google Analytics کا استعمال آپ کے صارفین کے آن لائن رویے کے بارے میں مزید جاننے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے۔
اگر آپ ان کے بارے میں مزید جانتے ہیں تو اپنے سامعین کے لیے اعلیٰ
معیار کا مواد تیار کرنا آسان ہوگا۔
2. قابل پیمائش مواد کے مقاصد طے کریں۔
چھوٹے کاروباروں کے لیے آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کے منصوبے میں مقاصد کا واضح سیٹ ہونا چاہیے۔ قابل پیمائش اہداف اور KPIs کا تعین ترقی میں مدد کرے گا۔ آپ کی کمپنی کے لیے مواد کی مارکیٹنگ کا ایک زیادہ موثر منصوبہ۔ اہداف آپ کی مواد کی مارکیٹنگ کی کوششوں کی کارکردگی کا تعین کرنے اور ان کو بڑھانے کے طریقے کا تعین کرنے کے لیے اہم ہیں۔
عام مقاصد کی کچھ مثالیں درج ذیل ہیں:
سرچ انجن کی درجہ بندی جس کی پیمائش کی جا سکتی ہے۔
ایک خاص رقم سے فروخت میں اضافہ۔
ای میل صارفین کی تعداد میں اضافہ کریں۔
اپنی ویب سائٹ پر آنے والوں کی تعداد میں ایک مخصوص فیصد اضافہ
کرنا۔
اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے کاروباری مواد کی مارکیٹنگ کے
اہداف قابل پیمائش، قابل ٹریک ہیں اور آپ کی کمپنی کی کامیابی میں حصہ ڈالتے ہیں۔
3. بلاگنگ پر توجہ دیں۔
آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کا منصوبہ بہت سے مختلف شکلیں لے سکتا ہے، لیکن سب سے زیادہ مؤثر اب بھی ایک بلاگ ہے۔ آپ کے چھوٹے کاروبار کے لیے بلاگنگ بالکل مفت ہے، اور اس سے آپ کو اپنے شعبے میں اتھارٹی بنانے میں مدد مل سکتی ہے جبکہ ویب سائٹ کی ٹریفک میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔
بلاگ کا مواد، جب صحیح طریقے سے آپٹمائز ہو جائے، تو آپ کے SEO اور سرچ انجن کی درجہ بندی میں مدد کر سکتا ہے۔ اس سے نہ صرف آپ کی ٹریفک میں اضافہ ہوگا، بلکہ ایک اعلیٰ درجہ کا بلاگ مضمون طویل عرصے تک سرفہرست رہے گا، جو آپ کی تنظیم کو سالوں کی قدر فراہم کرے گا۔
آپ کی ویب سائٹ کے SEO کو بڑھانے کے علاوہ، بلاگز مفید معلومات فراہم کرکے آپ کے صارفین کو اضافی قدر فراہم کرتے ہیں۔ آپ اپنے بلاگ کو لیڈز بنانے اور اپنی کمپنی کی مرئیت کو بڑھانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔
ان چیزوں کی اقسام پر غور کریں جنہیں آپ کے سامعین پڑھنے میں دلچسپی لیں گے جب آپ پہلی بار بلاگنگ شروع کریں۔ یہ آپ کی کمپنی سے متعلقہ ہونے چاہئیں، لیکن ان کا ضرورت سے زیادہ پروموشنل ہونا ضروری نہیں ہے۔ ایک چھوٹے کاروبار کے مالک کے طور پر، آپ اپنے علم کا استعمال ہوشیار، مددگار بلاگ پوسٹس لکھنے کے لیے کر سکتے ہیں جو آپ کے سامعین کے مسائل کو حل کرتی ہیں۔ یہاں کچھ بلاگ کے عنوان کی تجاویز ہیں جو چھوٹی کمپنی کے مالکان میں ہمیشہ مقبول ہوتی ہیں:
اپنی فیلڈ میں دلچسپی رکھنے والے صارفین کو بہترین مشورہ دیں۔
اپنے فیلڈ کے مختلف پہلوؤں کے بارے میں اپنے جوش و خروش کا اشتراک کریں۔
مفید گائیڈز بنائیں جو آپ کے سامعین کے مسائل کے بارے میں بصیرت فراہم کریں۔
ایک ایسے موضوع پر ایک "حتمی گائیڈ" بنائیں جو آپ کے مقام سے متعلق ہو۔
اپنی پروڈکٹ کو استعمال کرنے کے جدید طریقوں کا اشتراک اور فروغ دیں۔
اپنے کسٹمر کی کامیابی کی کہانیوں کے بارے میں لکھیں۔
اپنے صارفین سے اکثر پوچھے گئے سوالات کے جوابات فراہم کریں۔
اپنی ٹیم کے کسی رکن یا اپنے شعبے کے کسی پیشہ ور کا انٹرویو لیں۔
اپنے شعبے کے مشکل مسائل کو سمجھنے میں آسان طریقے سے بیان کریں
اپنے ویڈیو مواد کو اپنے بلاگ پر شیئر کریں۔
جتنا زیادہ وقت آپ بلاگ اندراجات تیار کرنے کے لیے وقف کریں گے،
اتنا ہی بہتر ہے۔
4. ای نیوز لیٹر تقسیم کریں۔
چھوٹے کاروبار کے لیے کسی بھی مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں ای میل مارکیٹنگ شامل ہونی چاہیے۔ آپ ای میل کا استعمال کرتے ہوئے اپنا مواد براہ راست اپنے سبسکرائبرز کے ان باکسز میں تقسیم کر سکتے ہیں۔ آپ ای میل مارکیٹنگ کے ساتھ بہت سی مختلف چیزیں کر سکتے ہیں، لیکن شروع کرنے کے لیے سب سے بڑی جگہوں میں سے ایک باقاعدہ نیوز لیٹر کے ساتھ ہے۔
آپ کے کاروبار سے متعلق کوئی بھی متعلقہ اپ ڈیٹس یا خبریں نیوز لیٹرز میں شامل کی جا سکتی ہیں۔ آپ نئی شائع شدہ بلاگ پوسٹس کے لنکس بھیج سکتے ہیں، نئی آئٹمز کے بارے میں معلومات، ایونٹ کے اعلانات، یا کوئی اور چیز جسے آپ اپنے قارئین کو جاننا چاہتے ہیں۔
جب مواد کی مارکیٹنگ کی بات آتی ہے تو ای میل مارکیٹنگ چھوٹے
کاروباروں کے لیے بہترین ROI فراہم کرتی ہے۔ بہت زیادہ رقم خرچ کیے
بغیر لوگوں کو کارروائی کرنے کے لیے یہ ایک چالاک طریقہ ہے۔ آپ
Wishpond جیسی ای میل مارکیٹنگ سروس کا استعمال کرتے
ہوئے اپنی انفرادی لیڈز کو منفرد، حسب ضرورت مواد فراہم کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی ای میلز
کو خودکار کر کے بھی وقت بچا سکتے ہیں۔ کم کوشش کے ساتھ، آپ اعلی مواد کی مارکیٹنگ
کے نتائج حاصل کر سکتے ہیں۔
5. سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر اپنی موجودگی
قائم کریں جسے آپ کے ہدف کے سامعین استعمال کرتے ہیں۔
سوشل میڈیا چھوٹے کاروبار کے لیے کسی بھی مواد کی مارکیٹنگ پلان کا ایک اہم جزو ہے۔ آپ کو پہلے ہی سوشل میڈیا پر ایک چھوٹے کاروبار کے طور پر ہونا چاہیے۔ لیکن کیا آپ صحیح چینلز پر توجہ دے رہے ہیں؟ اس علم پر واپس جائیں جو آپ نے اپنے کلائنٹس کے بارے میں سیکھا ہے، اور یقینی بنائیں کہ آپ سوشل میڈیا آؤٹ لیٹس پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں جو ان کے لیے سب سے زیادہ متعلقہ ہیں۔
آپ کو وہاں ہونا چاہیے جہاں آپ کے کلائنٹ کامیاب سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لیے ہوں۔ اپنے صارفین کے پاس موجود کسی بھی ڈیٹا کی جانچ پڑتال کریں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ وہ اپنا زیادہ تر آن لائن وقت کہاں گزارتے ہیں۔ اپنے کلائنٹس کے آن لائن رویے کی بہتر تفہیم حاصل کرنے کے لیے اپنے حریفوں کے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے ساتھ ساتھ اپنے Google Analytics کا بھی جائزہ لیں۔
ایک بار جب آپ یہ فیصلہ کر لیتے ہیں کہ کن سوشل میڈیا چینلز پر
توجہ مرکوز کرنی ہے، تو انہیں مفید مواد کا اشتراک کرنے کے لیے استعمال کریں جس سے
آپ کے سامعین لطف اندوز ہوں گے۔ اپنے سامعین کو بات چیت کرنے اور ان کی خدمت کرنے
کے لیے سوشل میڈیا کا استعمال کریں، نہ کہ صرف اپنی چیزیں بیچنے کے لیے۔ اپنے سامعین
کی دلچسپی برقرار رکھنے کے لیے، آپ اپنے کاروبار کے لحاظ سے مفید تجاویز، دلچسپ خیالات،
DIY ویڈیوز، یا یہاں تک کہ صرف مزاحیہ میمز پوسٹ کر سکتے ہیں۔
6. مواد کیلنڈر بنائیں۔
کامیاب چھوٹے کاروباری مواد کی مارکیٹنگ کی کلید صرف اچھا مواد پوسٹ کرنا نہیں ہے بلکہ اسے باقاعدگی سے کرنا ہے۔ اگر آپ کے پاس واضح منصوبہ ہے تو آپ اپنے مختلف چینلز پر مواد کی فراہمی جاری رکھ سکیں گے۔
مواد کی مارکیٹنگ کا کیلنڈر بنائیں جو آپ کو ظاہر کرے کہ آپ کیا شائع کریں گے اور آپ اسے کب شائع کریں گے۔ یہ آپ کو منظم رکھتا ہے اور اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کا طریقہ ہمیشہ آپ کے مقاصد کے مطابق ہے۔
ایک مواد ایم آرکیٹنگ کیلنڈر، جس میں متنوع مواد کی تفصیل ہے
جو ہر چینل پر پوسٹ کیا جائے گا، وقت سے ایک مکمل کیلنڈر مہینہ پہلے قائم کیا جانا
چاہیے۔
7. اپنے مواد کو مختلف قسم کے فارمیٹس میں
ڈھالیں۔
جیسا کہ ہم پہلے ہی بحث کر چکے ہیں، مواد کی مارکیٹنگ کے متعدد طریقے اور پلیٹ فارمز ہیں جن میں سے انتخاب کرنا ہے۔ اس بات کی ضمانت دینے کے لیے کہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگ دیکھ سکتے ہیں، مواد کی مارکیٹنگ کا ایک اچھا منصوبہ کئی ذرائع استعمال کرتا ہے۔ اپنے مواد کو دوبارہ پیش کرنا ایسا کرنے کا ایک زبردست طریقہ ہے۔
اگر آپ مواد کا ایک حیرت انگیز ٹکڑا بناتے ہیں، تو اسے مختلف شکلوں میں ری سائیکل کیا جا سکتا ہے، اس کی قدر میں اضافہ ہوتا ہے۔ یہ ایک چھوٹی فرم کے لیے اپنی صلاحیت کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے ایک بہترین طریقہ ہے جب کہ کم سے کم خرچ کیا جائے۔
آئیے تصور کریں کہ آپ نے ایک بلاگ پوسٹ لکھی ہے جسے آپ دوبارہ
استعمال کرنا چاہیں گے۔ اسی مواد کو یوٹیوب ویڈیو، پوڈ کاسٹ، اور یہاں تک کہ ایک
انفوگرافک میں بھی بنایا جا سکتا ہے۔ اس پوسٹ کو دیگر بلاگ مضامین یا معلومات کے
ساتھ بڑھایا جا سکتا ہے، اور اسے ای بک کے طور پر جاری کیا جا سکتا ہے۔ آپ مضمون میں
مواد کو مختصر، گاڑھا ویڈیو ٹکڑوں میں تقسیم کرنے کے لیے سوشل میڈیا کا بھی
استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ ایک بلاگ پوسٹ آپ کو پانچ مختلف قسم کے
مواد فراہم کر سکتی ہے۔ ان کو آپ کے مختلف مارکیٹنگ چینلز میں منتشر کیا جا سکتا
ہے تاکہ آپ کے چھوٹے کاروبار کو مزید گاہکوں کو راغب کرنے میں مدد ملے۔
8. ویڈیو مواد تیار کریں۔
انٹرنیٹ پر، ویڈیو مواد کی سب سے زیادہ دل لگی اور اہم شکلوں میں سے ایک ہے۔ مزید ناظرین اور دلچسپی رکھنے والے کلائنٹس کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لیے، آپ کے چھوٹے کاروبار کو یقینی طور پر اپنے مواد کی مارکیٹنگ پلان میں ویڈیو کو شامل کرنا چاہیے۔
یقیناً یوٹیوب ہے، لیکن ویڈیو کو مختلف طریقوں سے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ گاہک کی تعریفیں جمع کرنے، سوشل میڈیا کے لیے شارٹ فارم ویڈیو مواد تیار کرنے، اپنے لینڈنگ پیجز پر فلمیں شامل کرنے اور مزید بہت کچھ کرنے کے لیے ویڈیو کا استعمال کر سکتے ہیں۔
جب آپ ویڈیو مواد بناتے ہیں، تو یہ آپ کے سامعین کے لیے فائدہ مند
ہونا چاہیے، بالکل اسی طرح جب آپ بلاگ کا مواد تیار کرتے ہیں۔ ویڈیو مارکیٹنگ شروع
کرنے اور شاندار نتائج حاصل کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے یہاں ایک مرحلہ وار ٹیوٹوریل
ہے۔
9. صارف کے ذریعے تیار کردہ مواد کا
استعمال کریں (UGC)
چھوٹے کاروباروں کے لیے مواد کی مارکیٹنگ کے اقدامات کمپنی کے اندر سے آنے کی ضرورت نہیں ہے۔ وہ گاہکوں سے بھی آ سکتے ہیں۔
صارف کے ذریعے تیار کردہ مواد چھوٹے کاروباروں کے لیے مارکیٹنگ کی کسی بھی شکل کو بڑھانے کے لیے ایک شاندار طریقہ ہے۔ کیونکہ یہ حقیقی لوگوں کو آپ کی مصنوعات کا استعمال کرتے ہوئے اور آپ کے کاروبار کے ساتھ تعامل کرتے ہوئے دکھاتا ہے، صارف کا تیار کردہ مواد اور سماجی ثبوت اعتماد قائم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ نہ صرف یہ، بلکہ یہ آپ کو ایسی چیزیں حاصل کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے جو آپ کو بنانے کی ضرورت نہیں تھی۔
اگر گاہک آپ کو پوسٹنگ یا کہانیوں میں ٹیگ کرتے ہیں جو آپ کے برانڈ کے بارے میں مثبت ہیں، تو ان کا اشتراک کرنے پر غور کریں۔
آپ لوگوں کی حوصلہ افزائی کے لیے ایک پروموشن کر سکتے ہیں تاکہ
صارف کے تیار کردہ مواد کی مخصوص قسموں کے لیے اضافی اندراجات پیش کر کے صارف کے تیار
کردہ مواد میں حصہ ڈالیں۔
10. ایسا مواد بنائیں جو آپ کے سیلز فنل سے
مطابقت رکھتا ہو۔
چھوٹے کاروباری اداروں کو صرف وہی شائع نہیں کرنا چاہئے جو وہ چاہتے ہیں۔ اس کے بجائے، آپ کے مارکیٹنگ فنل کو سمارٹ مواد کی حکمت عملی کی بنیاد کے طور پر کام کرنا چاہیے۔ صارف کلائنٹ بننے کے لیے جو عمل، یا سفر اختیار کرتا ہے اس کی نمائندگی مارکیٹنگ فنل سے ہوتی ہے۔ یہ سفر کئی مراحل پر مشتمل ہے، جن میں سے ہر ایک گاہک کو فنل سے نیچے کی طرف لے جاتا ہے۔
اپنی مواد کی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کرتے وقت، اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ معلومات شامل کریں جو آپ کے گاہک کے سفر کے ہر مرحلے سے مطابقت رکھتی ہو۔ یہ آپ کے مواد کو آپ کے صارفین کے لیے مزید متعلقہ بنا دے گا اور فروخت میں اضافہ پر بڑا اثر ڈالے گا۔
مثال کے طور پر، آپ کے مواد کا پہلا حصہ آپ کے چھوٹے کاروبار کی
طرف توجہ مبذول کرنے اور اس کے بارے میں بیداری بڑھانے کے لیے ڈیزائن کیا جا سکتا
ہے۔ اگلا مرحلہ ایسا مواد بنانا ہوگا جو آپ کو اپنی کمپنی میں مزید دلچسپی پیدا
کرنے میں مدد فراہم کرے۔ پھر آپ ایسا مواد تیار کر سکتے ہیں جو صارف کو تبدیل کرنے
کی ترغیب دیتا ہے، اور بالآخر، آپ انہیں ایسا مواد فراہم کر سکتے ہیں جو انہیں عمل
کرنے کی ترغیب دے۔
11. اپنے مواد کو صحیح طریقے سے فروغ دیں۔
مواد کی مارکیٹنگ صرف صحیح معنوں میں مؤثر ہے اگر اس کی مؤثر طریقے سے مارکیٹنگ کی جائے۔ اگر آپ صرف ایک بلاگ آرٹیکل لکھتے ہیں اور پھر اسے بھول جاتے ہیں تو آپ کو بہت سے لوگ اپنے مواد کو دیکھنے کے لیے نہیں ملیں گے۔ چھوٹے کاروباروں کو اپنی مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے حصے کے طور پر مضبوط پروموشنز کی ضرورت ہوتی ہے۔
اپنے مواد کو اپنے تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر شیئر کرکے شروع
کریں۔ اس کے بعد معلومات آپ کے نیوز لیٹر سبسکرائبرز میں تقسیم کی جا سکتی ہیں۔ اس
کے بعد، آپ کے پاس انتخاب کرنے کے لیے متعدد اختیارات ہیں۔ اس میں Quora اور Reddit آؤٹ ریچ جیسی
چیزیں شامل ہو سکتی ہیں، آپ کے مواد کو دوسرے بلاگرز میں تقسیم کرنا، مختلف
پروموشن چینلز کے لیے اسے دوبارہ تیار کرنا، اور بہت کچھ شامل ہے۔
12. اپنے مواد کی مارکیٹنگ پلان کے نتائج کی
نگرانی کریں۔
آخر میں، یہ دیکھنے کے لیے کہ کیا کام کر رہا ہے، آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کے نقطہ نظر کو قریب سے مانیٹر اور ریکارڈ کیا جانا چاہیے۔ یہ کسی بھی چھوٹے کاروبار کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ایک اہم پہلو ہے۔
اپنے مواد کی کارکردگی کا اندازہ لگانے کے لیے باقاعدہ وقفوں پر وقت الگ کریں اور دیکھیں کہ یہ آپ کے مقاصد کو کتنی اچھی طرح سے حاصل کر رہا ہے۔ KPIs جیسے ٹریفک، سوشل لائکس اور شیئرز، سیلز، اور بہت کچھ شامل کیا جا سکتا ہے۔
تجزیات پر نظر رکھنے سے آپ کو یہ تعین کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ
کیا کام کر رہا ہے اور کیا نہیں ہے۔ ویں یہ آپ کو وقت کے ساتھ
اپنے مواد کی مارکیٹنگ کے نقطہ نظر کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے اور اس بات کو یقینی
بناتا ہے کہ آپ ہمیشہ ان چینلز پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں جو آپ کی کمپنی کو سب سے
زیادہ اہمیت فراہم کرتے ہیں۔
Post a Comment