اپنے چھوٹے کاروبار کو میٹاورس کے لیے تیار کرنے کے 6 طریقے
میٹاورس بہت جلد ہمارے کاروبار کرنے کا طریقہ بدلنے والا ہے۔
تاہم، یہ جو کچھ ابلتا ہے، وہ یہ ہے کہ ہم بہاؤ کی حالت میں رہ رہے ہیں۔ یہ شاید واضح ہے - پچھلے کچھ سالوں میں ہم نے جو کچھ کیا ہے اس کا صرف ایک فوری رن تھرو اسے واضح کر دے گا۔ لیکن جیسا کہ ہم نے دیکھا ہے کہ کاروباروں کو ای کامرس پر زور دینے اور وبائی امراض کے دوران ورچوئل شفٹ کے مطابق ڈھالتے ہوئے، ہم یہ بھی دیکھ رہے ہیں کہ ڈیجیٹل دنیا حقیقت کے قریب تر ہونے کے ساتھ ساتھ کاروبار اور بھی آگے بڑھنا شروع کر رہے ہیں۔
پہلے سے کہیں زیادہ انٹرنیٹ صارفین کے آن لائن زیادہ وقت گزارنے، اور چھوٹے کاروباروں کو مشکل وقت کا سامنا کرنے کے ساتھ، اب وقت آگیا ہے کہ ہم اپنے سامعین سے کیسے جڑتے ہیں۔ یہ یقینی بنانے کے لیے چھ طریقے ہیں کہ آپ کا چھوٹا کاروبار منتقلی کا موسم بنا سکتا ہے اور اس کے نتیجے میں ترقی کی منازل طے کر سکتا ہے۔
Know your niche. میٹاورس — لوگوں کو ٹیک سے جوڑنے کا تصور اور اس کے برعکس ورچوئل اور اگمینٹڈ رئیلٹی کا استعمال کرتے ہوئے — نیا نہیں ہے۔ جب کہ زکربرگ اور اس کی سب کچھ دیکھنے والی کمپنی اسے اگلی بڑی چیز قرار دیتی ہے، یہ خیال کئی دہائیوں سے، مختلف سطحوں پر عمل درآمد میں ہے۔ تکنیکی طور پر، اسّی کی دہائی کے آخر اور نوے کی دہائی کے اوائل میں پہلے آن لائن میسج بورڈز کو آج کے میٹاورس پُش کے پیش خیمہ کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے، کیونکہ یہ سب لوگوں کو عملی طور پر جوڑنے کے بارے میں تھا۔
اس بات پر اتفاق رائے حاصل کرنا مشکل ہو سکتا ہے کہ میٹاورس آئیڈیا اصل میں کب پیش کیا گیا تھا، بالکل اسی طرح جس طرح اب ہمارے لیے اس کا کیا مطلب ہے اس کی متفقہ تعریف تلاش کرنا مشکل ہے۔ اس لیے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے پہلی کلید کہ آپ کا چھوٹا کاروبار ڈیجیٹل تبدیلی کے نئے دور کے لیے تیار ہے، اس بات کا واضح خیال رکھنا ہے کہ آپ اپنے برانڈ کے لیے کیا چاہتے ہیں اور اسے حاصل کرنے کے لیے آپ کس طرح ٹیکنالوجی کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔
اس کا مطلب ہر کمپنی کے لیے مختلف چیزیں ہیں۔ ایک سٹارٹ اپ کے لیے، سائٹ پر صارفین کے سوالات کو حل کرنے کے لیے بہتر AI تیار کرنے کا معاملہ ہے۔ دوسرے کے لیے، یہ ایک پوری VR دنیا بنا رہا ہے جو ممکنہ خریداروں کو مصنوعات کی جانچ کرنے کے قابل بناتا ہے گویا وہ واقعی ان کے ساتھ موجود ہیں۔
صرف آپ اس بات کا تعین کر سکتے ہیں کہ آپ میٹاورس کو اپنے کاروبار کے لیے کیا کرنا چاہتے ہیں — اور یہ ڈیجیٹل لہر پر سوار ہونے کا پہلا اہم قدم ہے۔
Take advantage of initiatives by big companies.اقدامات کی بات کرتے ہوئے، کیا آپ نے ایمیزون اور چھوٹے کاروبار کے بارے میں سنا ہے؟
نہیں، میرا مطلب یہ نہیں ہے کہ بہت زیادہ زیر بحث آئیڈیا کہ ایمیزون چھوٹے کاروباروں کو کاروبار سے باہر کر رہا ہے۔ ایمیزون ویب سروسز درحقیقت ایک پائلٹ پروگرام شروع کر رہی ہے تاکہ چھوٹے کاروباروں کو ای کامرس کے دائرے میں کم از کم ہلچل کے ساتھ داخل ہونے میں مدد ملے- اور صارفین کو چھوٹے کاروباری ڈیٹا بیس کو تلاش کرنے اور ان کمپنیوں کے ساتھ جڑنے کی اجازت دی جائے جو اقدار کا اشتراک کرتی ہیں، مطلوبہ مصنوعات پیش کرتی ہیں، اور دیگر قابل تلاش عوامل۔ .
ای کامرس دیو کے لیے یہ ایک حیران کن، اور بہت خوش آئند قدم ہے۔ اور یہ واحد نہیں ہے۔ مثال کے طور پر، فیس بک کے میٹا بننے کے لیے بہت زیادہ اڈو بنایا گیا ہے، لیکن نام کی تبدیلی کے ساتھ ساتھ کچھ دوسرے اپ گریڈ بھی آتے ہیں، خاص طور پر کاروباری اکاؤنٹس کے لیے جو اپنے ہدف کے سامعین سے بات چیت اور جڑنے کے نئے طریقے تلاش کرتے ہیں۔
اس بات کا امکان ہے کہ جیسے جیسے ہم ترقی کریں گے ان میں سے زیادہ سے زیادہ مواقع اور وسائل سامنے آئیں گے، اس لیے کلید ان کے بارے میں آگاہ ہونا ہے - اور ان سے بھی فائدہ اٹھانا ہے۔ بڑی کمپنیاں تاریخی طور پر چھوٹے کاروباروں کی بہترین دوست نہیں ہوسکتی ہیں، لیکن میٹاورس میں دینے اور لینے کی گنجائش موجود ہے۔
ہاں، ہم بہاؤ کی حالت میں ہیں۔ ہاں، میٹاورس میں لانچ کرنے کے بہت سے مواقع موجود ہیں۔ ہاں، یہ دلچسپ ہے، اور ہاں، امکان ہے کہ آپ کا کچھ کلائنٹ بیس اس کے لیے تیار ہوگا۔
لیکن اچھے کاروبار کا بنیادی مقصد ہمیشہ گاہک کو وہ دینا رہا ہے جو وہ چاہتے ہیں۔ اور صارفین کی اکثریت لانچ کے مقام پر بالکل نہیں ہے - ابھی تک نہیں۔
اگر اس کا کوئی سوال ہے، تو صرف نمبروں پر غور کریں۔ مارننگ کنسلٹ اسٹڈی میں رائے شماری کرنے والوں میں سے تقریباً 68 فیصد کا کہنا ہے کہ وہ Meta’s metaverse کے ساتھ مشغول ہونے میں دلچسپی نہیں رکھتے، جو کہ فیس بک کے حالیہ نام کی تبدیلی کے پیچھے بڑھا ہوا/ورچوئل رئیلٹی اقدام ہے۔
اس لیے یہاں تک کہ جب آپ اپنی کمپنی کو آگے آنے والی چیزوں کے لیے تیار رہنے کی پوزیشن میں رکھتے ہیں، پرانے طریقوں کو بھولنے میں جلدی نہ کریں۔ آپ کے بہت سے صارفین کے لیے، وہ واقعی بہترین ہیں۔ اپنے سامعین کو اپنے برانڈ کے ساتھ مزید روایتی طریقوں سے مشغول ہونے کا اختیار دیں۔
ایک چیز یقینی ہے - ہمارے راستے میں ایک تبدیلی آ رہی ہے۔ اگلی دہائی میں آپ کا چھوٹا کاروبار کس طرح تبدیلیاں لاتا ہے یہ آپ پر منحصر ہے۔ کم از کم، تاہم، آپ کو اس کے لیے تیار رہنا چاہیے کہ آگے کیا ہو سکتا ہے۔
اس بات پر اتفاق رائے حاصل کرنا مشکل ہو سکتا ہے کہ میٹاورس آئیڈیا اصل میں کب پیش کیا گیا تھا، بالکل اسی طرح جس طرح اب ہمارے لیے اس کا کیا مطلب ہے اس کی متفقہ تعریف تلاش کرنا مشکل ہے۔ اس لیے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے پہلی کلید کہ آپ کا چھوٹا کاروبار ڈیجیٹل تبدیلی کے نئے دور کے لیے تیار ہے، اس بات کا واضح خیال رکھنا ہے کہ آپ اپنے برانڈ کے لیے کیا چاہتے ہیں اور اسے حاصل کرنے کے لیے آپ کس طرح ٹیکنالوجی کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔
اس کا مطلب ہر کمپنی کے لیے مختلف چیزیں ہیں۔ ایک سٹارٹ اپ کے لیے، سائٹ پر صارفین کے سوالات کو حل کرنے کے لیے بہتر AI تیار کرنے کا معاملہ ہے۔ دوسرے کے لیے، یہ ایک پوری VR دنیا بنا رہا ہے جو ممکنہ خریداروں کو مصنوعات کی جانچ کرنے کے قابل بناتا ہے گویا وہ واقعی ان کے ساتھ موجود ہیں۔
صرف آپ اس بات کا تعین کر سکتے ہیں کہ آپ میٹاورس کو اپنے کاروبار کے لیے کیا کرنا چاہتے ہیں — اور یہ ڈیجیٹل لہر پر سوار ہونے کا پہلا اہم قدم ہے۔
Consider rebranding.نئی تکنیکی اقدامات اور سماجی پلیٹ فارمز کے ساتھ نئے برانڈنگ کے مواقع آتے ہیں۔ یہ آپ کے بصری برانڈ پر ایک لمبا، سخت نظر ڈالنے کا بہترین وقت ہے۔
میٹاورس کے خیال کے بارے میں میری پسندیدہ چیزوں میں سے ایک رابطے پر توجہ مرکوز کرنا ہے۔ نئے ڈیجیٹل دور میں ممکنہ سٹارٹ اپس پر تحقیق کرتے ہوئے، یہ ایک چیز ہے جو میرے پاس بصریوں کی فہرست میں سب سے اوپر ہوگی: پیغام رسانی جو یہ واضح کرتی ہے کہ مواصلات میرے منصوبے کے لیے کتنی اہم ہے۔ یہ میٹاورس کے پیچھے بنیادی اقدار میں سے ایک ہے، اور یہ میری برانڈنگ میں بھی سامنے اور مرکز سے تعلق رکھتی ہے۔
اس قدر کو ظاہر کرنے کے لیے ری برانڈنگ پر غور کرنے کا یہ بہترین وقت ہے۔ چاہے آپ کو صرف اپنے موجودہ ویژول کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہو یا مکمل طور پر شروع سے سافٹ ویئر کے ساتھ لوگو بنانے کی ضرورت ہو، میں آپ کی کمپنی کے لوگو کے لیے ایک برانڈ شناختی گائیڈ استعمال کرنے کی تہہ دل سے تجویز کرتا ہوں اس سے پہلے کہ ہم میٹاورس اقدام میں مزید کچھ حاصل کریں۔Take advantage of initiatives by big companies.اقدامات کی بات کرتے ہوئے، کیا آپ نے ایمیزون اور چھوٹے کاروبار کے بارے میں سنا ہے؟
نہیں، میرا مطلب یہ نہیں ہے کہ بہت زیادہ زیر بحث آئیڈیا کہ ایمیزون چھوٹے کاروباروں کو کاروبار سے باہر کر رہا ہے۔ ایمیزون ویب سروسز درحقیقت ایک پائلٹ پروگرام شروع کر رہی ہے تاکہ چھوٹے کاروباروں کو ای کامرس کے دائرے میں کم از کم ہلچل کے ساتھ داخل ہونے میں مدد ملے- اور صارفین کو چھوٹے کاروباری ڈیٹا بیس کو تلاش کرنے اور ان کمپنیوں کے ساتھ جڑنے کی اجازت دی جائے جو اقدار کا اشتراک کرتی ہیں، مطلوبہ مصنوعات پیش کرتی ہیں، اور دیگر قابل تلاش عوامل۔ .
ای کامرس دیو کے لیے یہ ایک حیران کن، اور بہت خوش آئند قدم ہے۔ اور یہ واحد نہیں ہے۔ مثال کے طور پر، فیس بک کے میٹا بننے کے لیے بہت زیادہ اڈو بنایا گیا ہے، لیکن نام کی تبدیلی کے ساتھ ساتھ کچھ دوسرے اپ گریڈ بھی آتے ہیں، خاص طور پر کاروباری اکاؤنٹس کے لیے جو اپنے ہدف کے سامعین سے بات چیت اور جڑنے کے نئے طریقے تلاش کرتے ہیں۔
اس بات کا امکان ہے کہ جیسے جیسے ہم ترقی کریں گے ان میں سے زیادہ سے زیادہ مواقع اور وسائل سامنے آئیں گے، اس لیے کلید ان کے بارے میں آگاہ ہونا ہے - اور ان سے بھی فائدہ اٹھانا ہے۔ بڑی کمپنیاں تاریخی طور پر چھوٹے کاروباروں کی بہترین دوست نہیں ہوسکتی ہیں، لیکن میٹاورس میں دینے اور لینے کی گنجائش موجود ہے۔
Claim and update your business on search engines.یہ ایک کلید ہے جو آپ کسی بھی طرح کر رہے ہیں - کم از کم، آپ کو ہونا چاہئے - لیکن حقیقت میں ایک بہت اچھا موقع ہے کہ آپ کو اس سے نمٹنے کی ضرورت ہے۔ Webfx.com رپورٹ کرتا ہے کہ آدھے سے زیادہ کاروباری مالکان Google My Business، AKA Google Business Profile جیسے ٹولز پر اپنی کمپنی کا دعوی نہیں کرتے ہیں۔
اپنی آن لائن موجودگی کا دعویٰ کرنا اور اسے برقرار رکھنا ہمارے دور میں چھوٹے کاروبار کے لیے بالکل اہم ہے۔ اس کے بغیر، آپ اپنی سائٹ یا کاروبار پر ٹریفک لانے کے مواقع سے محروم رہتے ہیں، اور ساتھ ہی ساتھ ان صارفین کو مایوس کرنے کا خطرہ بھی رکھتے ہیں جو اپنی مطلوبہ معلومات حاصل نہیں کر پاتے۔ اور معلومات کو اپ ٹو ڈیٹ رکھنا بھی اتنا ہی اہم ہے — کسی سے بھی پوچھیں جو چھٹیوں میں کھلے ریسٹورنٹ کی تلاش میں گیا ہو اور جو پانچ مختلف مقامات پر گیا ہو کیونکہ ان کے گوگل پروفائل نے دعویٰ کیا تھا کہ وہ کھلے ہوئے ہیں (اور "کسی سے بھی" میرا مطلب ہے) .Don’t abandon the old ways too quickly. اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ ڈیجیٹل تبدیلی کے لیے تیار ہیں میری پانچویں تجویز متضاد معلوم ہو سکتی ہے۔ سیدھے الفاظ میں، بندوق کودنے سے گریز کریں۔
یعنی، ہر وقت تمام ورچوئل کرنے میں جلدی نہ کریں۔ہاں، ہم بہاؤ کی حالت میں ہیں۔ ہاں، میٹاورس میں لانچ کرنے کے بہت سے مواقع موجود ہیں۔ ہاں، یہ دلچسپ ہے، اور ہاں، امکان ہے کہ آپ کا کچھ کلائنٹ بیس اس کے لیے تیار ہوگا۔
لیکن اچھے کاروبار کا بنیادی مقصد ہمیشہ گاہک کو وہ دینا رہا ہے جو وہ چاہتے ہیں۔ اور صارفین کی اکثریت لانچ کے مقام پر بالکل نہیں ہے - ابھی تک نہیں۔
اگر اس کا کوئی سوال ہے، تو صرف نمبروں پر غور کریں۔ مارننگ کنسلٹ اسٹڈی میں رائے شماری کرنے والوں میں سے تقریباً 68 فیصد کا کہنا ہے کہ وہ Meta’s metaverse کے ساتھ مشغول ہونے میں دلچسپی نہیں رکھتے، جو کہ فیس بک کے حالیہ نام کی تبدیلی کے پیچھے بڑھا ہوا/ورچوئل رئیلٹی اقدام ہے۔
اس لیے یہاں تک کہ جب آپ اپنی کمپنی کو آگے آنے والی چیزوں کے لیے تیار رہنے کی پوزیشن میں رکھتے ہیں، پرانے طریقوں کو بھولنے میں جلدی نہ کریں۔ آپ کے بہت سے صارفین کے لیے، وہ واقعی بہترین ہیں۔ اپنے سامعین کو اپنے برانڈ کے ساتھ مزید روایتی طریقوں سے مشغول ہونے کا اختیار دیں۔
Remain adaptable.چھٹا، اور ممکنہ طور پر سب سے اہم، یہ یقینی بنانے کا کلیدی طریقہ ہے کہ آپ کا چھوٹا کاروبار کسی بھی چیز کے لیے تیار ہے - کسی بھی چیز کے لیے تیار رہیں۔
اس سے، میرا مطلب ہے موافقت پذیر ہو۔ ایک چیز جو میں نے ایک دہائی سے زیادہ انٹرپرینیورشپ میں سیکھی ہے وہ یہ ہے کہ جس وقت میں آرام محسوس کرتا ہوں، تب ہی چیزیں بدلنا شروع ہو جاتی ہیں۔ ہماری دنیا کو دیکھنے اور اس کے ساتھ تعامل کرنے کے طریقوں میں تبدیلیوں کے ساتھ، ہمارے سامنے ایک پرجوش مستقبل ہے۔ کل کے ورچوئل رئیلٹی پروجیکٹ پر بہت زیادہ انتظار کرنا آپ کو یہ دیکھنے سے روک سکتا ہے کہ اگلے ہفتے کیا ہو رہا ہے۔ایک چیز یقینی ہے - ہمارے راستے میں ایک تبدیلی آ رہی ہے۔ اگلی دہائی میں آپ کا چھوٹا کاروبار کس طرح تبدیلیاں لاتا ہے یہ آپ پر منحصر ہے۔ کم از کم، تاہم، آپ کو اس کے لیے تیار رہنا چاہیے کہ آگے کیا ہو سکتا ہے۔
Post a Comment