How to Earn $24000 Within 30 mints without any loss

 How to Earn $24000 Within 30 mints without any loss. 

ہیلو دوستو واپسی پر خوش آمدید۔ آج میں آپ کو دکھانا چاہتا ہوں۔ تین مختلف انڈیکیٹرز جنہیں میں آپس میں جوڑتا ہوں اور ایک ہی امتزاج بناتا ہوں۔ ان انڈیکیٹرز میں سے ایک موونگ ایوریج ہے جس کا اس طریقہ کار میں کام بہت مختلف ہے۔ لہذا، میں آپ کے ساتھ باقی دو اشارے رکھوں گا اور آپ کو ان کی تمام تفصیلات دکھاؤں گا۔ تجارت لہذا، میرے خیال میں اشارے ترتیب دینا شروع کرنے کا یہ بہترین وقت ہے۔ پہلے میں نے سیٹ کیا۔

انڈیکیٹر جسے ولیمز فیصد رینج کہتے ہیں اور میں تمام تفصیلات کو تبدیل کرتا ہوں، جیسے 6، تمام لائنوں کو گاڑھا کر دیتا ہوں۔ اور تبدیلیوں کو محفوظ کرتا ہوں۔ دوسرا اشارے بہت سے طریقوں میں بہت مفید ہے۔ جو لوگ اسے استعمال کرتے ہیں وہ سمجھیں گے کہ یہ فریکٹل انتشار بینڈ کا ایک بہت مؤثر اشارہ ہے۔ یہاں میں صرف لائنوں کو گاڑھا کرتا ہوں اور محفوظ کرتا ہوں۔ اور تیسرا انڈیکیٹر جیسا کہ میں نے شروع میں کہا تھا موونگ ایوریج جس کی مدت میں 14 سے 50 تک تبدیل ہوتا ہوں۔ میں sma چھوڑتا ہوں۔ آئیے پیلے رنگ کا انتخاب کرتے ہیں۔ لائن موٹی کریں اور بس۔ لہذا، ایک اہم چیز موم بتیوں کو 10 سیکنڈ پر لگانا ہے اور بس اتنا ہی ہے، دوستو، میرے خیال میں تجارت میں داخل ہونا اور میرے پاس موجود تمام رقم ڈالنا اور اپنے بیلنس پر جو رقم ہے اس پر شرط لگانا ایک بہترین لمحہ ہے۔ اس طریقہ کار میں پہلی چیز جس پر آپ کو توجہ دینی چاہیے وہ ہے ولیمز فیصد کی حد۔ اس معاملے میں اس کی نیلی لکیر اس کے اپنے گلابی زون سے اوپر جاتی ہے اور یہ زیادہ سے زیادہ حد تک پہنچ گئی ہے اور موم بتی نیچے جانا شروع کر دینا چاہیے، میرے خیال میں ایسا ہے۔ ایک ہی وقت میں فریکٹل چوز بینڈ کی گرین لائن کو سبز موم بتی سے عبور کیا گیا تھا اور یہ دونوں زیادہ سے زیادہ پوائنٹ دکھاتے ہیں۔

یہ دونوں اشارے پہلے سے ہی ایک اچھا اشارہ ہیں کہ موم بتیاں زیادہ دیر تک اوپر نہیں رک سکیں گی۔ کیونکہ وہ کمزور ہو رہے ہیں اور میں ان کے نیچے جانے کا انتظار کر رہا ہوں۔ تو میں سمجھتا ہوں کہ اس معاملے میں ام صحیح پوزیشن پکڑنا بہت ضروری ہے اور آئیے تھوڑا انتظار کریں۔ زبردست، پہلی جیت، زبردست۔ تو، یہاں ایک مضبوط اشارہ ہے کہ رجحان کو پلٹ جانا چاہیے۔ جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ موونگ ایوریج کی پیلی لکیر نیچے سے اوپر کی سمت رکھتی ہے۔ اس کے علاوہ، fractal chaos بینڈ کے نیچے سرخ لکیر نے سرخ موم بتی کو کافی فاصلے سے عبور کیا ہے۔ اور یقیناً ولیم فیصد کی حد اپنے ہی گلابی زون سے اوپر کی طرف جاتی ہے۔ اور جیسا کہ آپ اب تک دیکھ سکتے ہیں کہ میری توقع کے مطابق سبز موم بتیاں یقین سے بڑھی ہیں۔ تو، یہ اس طریقہ کار کا بنیادی خیال ہے۔ اور آئیے تھوڑا انتظار کریں۔ مجھے لگتا ہے کہ میں اس تجارت کو بھی جیتنے جا رہا ہوں۔ بہت اچھا! دوسری جیت۔ اس لیے میں یہاں 4000 کی شرط لگاتا ہوں کیونکہ یہ اس طریقہ کار کے لیے بہترین لمحہ ہے۔ یہ وہ لمحہ ہے جو میں آپ کو دکھانا چاہتا تھا۔ تمام اشارے ایک مشترکہ سگنل دیتے ہیں کہ اس بات کا کافی امکان ہے کہ حرکت نیچے کی سمت جاری رہے گی۔

 دوستو، تینوں اشاریوں کا مشاہدہ کریں۔ ان سب کی انتہائی اوپر سے نیچے تک ایک سمت ہے۔ اور مجھے لگتا ہے کہ میں اس تجارت کو بھی جیتنے جا رہا ہوں۔ زبردست! یہاں بھی بہترین لمحہ۔ تقریباً وہی لمحہ جو پہلے تھا۔ بدقسمتی سے میں دو ہزار ڈالر سے زیادہ شرط نہیں لگا سکتا۔ میں تقریباً چار ہزار کے ساتھ تجارت کرنے جا رہا تھا۔ تو میرے خیال میں یہ ایک بہت ہی دلچسپ طریقہ ہے جس سے آپ شاید اتفاق کریں گے۔ لیکن اس طرح کے لمحات اکثر نہیں ہوتے ہیں۔ اور اگر میں تجارت جیتتا ہوں اور میں تجارت جیتنے جا رہا ہوں تو میں آج ہی تجارت کرنا چھوڑ دوں گا۔ بہترین، میں نے جیت لیا اور میرے بیلنس پر 12 000 سے زیادہ ہیں۔ یہ طریقہ بہت کارآمد اور بہت دلچسپ ہے۔ کلید یہ ہے کہ صحیح وقت کا انتخاب کریں اور اچھے نتائج حاصل کرنے کے لیے صحیح طریقے سے کام کریں۔ لہذا امید ہے کہ آپ کو آج کی ویڈیو پسند آئی ہوگی اور اس سے لطف اندوز ہوں گے۔ لہذا، میں آپ کو کامیاب تجارت کی خواہش کرتا ہوں۔ اگلے ہفتے ملتے ہیں۔ شکریہ

Post a Comment

Previous Post Next Post